Algemene jaarvergadering 2023

Krimpen aan de Lek, april 2023.

Hierbij nodigen wij u uit voor het bijwonen van de voorjaarsledenvergadering op 18 april 2023 in het Cultuurhuis, Markt 201, Krimpen aan de Lek. Aanvang 20:00 uur. Inloop vanaf 19:30 uur.

AGENDA:

1. Opening deur de voorzitter, J. Dekker.

2. Mededelingen vanuit het bestuur.

3. Bestuursverkiezing. • In 2022 is Riet Visser-Bouter afgetreden als bestuurslid. Voor de invulling van de ontstane openstaande bestuursfunctie draagt het bestuur Nico van Wijngaarden voor. • Hans Dekker is aftredend als bestuurslid. We zijn in overleg met een kandidaat bestuurslid die we volgend jaar willen voordragen. In afwachting daarvan is Hans Dekker bereid zich nog één jaar beschikbaar te stellen als bestuurslid. • Tegenkandidaten kunnen, conform de statuten, tot uiterlijk 3 dagen voor de vergadering worden aangemeld bij het secretariaat.

4. Jaarverslag door de secretaris, H. Hofwegen*.

5. Financiële verantwoording door de penningmeester, R. Baas*.

6. Verslag van de kascontrolecommissie.

7. Notulen van de najaarsledenvergadering van 03-11-2021 (bijgevoegd).

8. Excursie.

9. Rondvraag.

Pauze.

10. Lezing '300 jaar brandweer in Krimpen aan de Lek' door Jan van de Vrie.

11. Sluiting.

*) De verslagen liggen ter inzage. In de pauze en na afloop liggen er diverse boeken en oude ansichtkaarten ter inzage welke we ook te koop aanbieden. Heeft u zelf oude foto's of historisch materiaal wat voor de vereniging interessant is? Wij ontvangen het graag om in te scannen waarna u het weer van ons terug krijgt.

Graag hopen wij u te kunnen begroeten op 18 april a.s.
Henk Hofwegen, secretaris